مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-22ورزشي

فدراسیون دوچرخه سواری همچنان بدون تاییدیه جهانی/ وزیر ورزش ورود می کند؟


اتحادیه جهانی دوچرخه سواری به دلیل شبهاتی که در مورد انتخابات فدراسیون پیدا کرده، بعد از 4 ماه نام رشیدی را به عنوان رییس جدید نپذیرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دوچرخه سواری از آن دست رشته هایی است که در چند سال گذشته یکی از فدراسیون های ضعیف و بی برنامه بوده است.

به طوری که هم در بحث نتایج و هم در مدیریت نتوانسته انتظارات را برآورده کند و هر روز نیز مشکلات آن به دلیل همین ضعف مدیریت بیشتر و بیشتر شده است.

با پایان دوره هشت ساله خسرو قمری، انتظار می رفت حداقل شرایط بهتر و آرامش در این فدراسیون حکمفرما شود، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه حالا بحث تعلیق هم به میان آمده است.

* 4 ماه فعالیت بدون تاییدیه جهانی/ خبری از محتویات جلسه صالحی امیری نیست انتخابات فدراسیون با توجه به حواشی که در مورد رد صلاحیت نامزدهایی که از جامعه دوچرخه سواری بودند، وجود داشت، سرانجام پنج خرداد برگزار و محمود رشیدی به عنوان رییس جدید انتخاب شد.

اما از آن زمان تاکنون فدراسیون جهانی این انتخابات را نپذیرفته و نام وی به عنوان رییس جدید در سایت جهانی درج نشده است.

اتحادیه جهانی و مسئولان آن در نحوه برگزاری انتخابات فدراسیون در خرداد ماه دچار سوال و حساسیت شده و بعد از انتخابات، این موضوع را با مسئولان خوبی از این دیدار به گوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون دوچرخه سواری همچنان بدون تاییدیه جهانی/ وزیر ورزش ورود می کند؟

فدراسیون دوچرخه سواری همچنان بدون تاییدیه جهانی/ وزیر ورزش ورود می کند؟