مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-22سياسي

برگزاری نشست وزیران امور خارجه گروه «دی هشت» در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد


نشست غیررسمی وزیران امور خارجه گروه «دی هشت »در تاریخ 30 شهریور در نیویورک برگزار شد.

- برگزاری نشست وزیران امور خارجه گروه دی هشت در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد نشست غیررسمی وزیران امور خارجه گروه دی هشت در تاریخ 30 شهریور در نیویورک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که ریاست آن را وزیر امور خارجه بنگلادش بر عهده داشت، شرکت کنندگان دیدگاهها و نقطه نظرات خود را در خصوص فعالیت های این سازمان تشریح کردند.

در ابتدا، وزیر امور خارجه بنگلادش گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای این سازمان را ارائه و از کشورهای عضو به دلیل مشارکت فعال در پیشبرد اهداف این سازمان قدردانی کرد.

در ادامه، سرپرست معاونت بین الملل وزارت امور خارجه به نمایندگی از وزیر خارجه، طی سخنانی با اشاره به اهمیت سازمان دی هشت برای کشورمان به عنوان یک کشور اسلامی و در حال توسعه، بر ادامه حمایت از این نهاد در دولت جناب آقای رییسی تاکید کرد.

آنجفی در ادامه بر اهمیت ایجاد تحول در سازمان دی هشت با هدف پویاتر نمودن آن تاکید و خواستار مشارکت و همکاری فعال تر اعضاء در زمینه های تجاری، صنعتی، ارتباطاتی، کشاورزی و امنیت غذایی به عنوان اهداف اولویت دار سازمان به ویژه در شرایط ناشی از بیماری کووید_ 19 شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست وزیران امور خارجه گروه «دی هشت» در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد

برگزاری نشست وزیران امور خارجه گروه «دی هشت» در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد