مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 01:402021-09-21سياسي

نکته های بسیار مهم در پیام امام به استادان، دانشجویان و دانش آموزان


امام خمینی در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی پیام مهمی خطاب به استادان، دانشجویان و دانش آموزان صادر کردند.

- به شرح زیر است: "بسم الله الرّحمن الرّحیم سلام بر دانش و دانشگاه و دانشگاهیانی که چراغ راه هدایت و راهنمای ملت به سوی ‎ ‎ تعالی و سعادت و فضل و فضیلت می باشند.

سلام بر جوانان برومندی که با سلاح علم در سرفرازی و اعتلای کشور عزیز اسلامی ‎ ‎ کوشا، و در رسیدن به هدفهای انسانی ـ اسلامی از هیچ زحمت و کوشش دریغ ندارند.

سلام بر دانشجویان و استادانی که در سالهای طولانی اختناق با محرومیتها و ‎ ‎ شکنجه های روحی و جسمی مواجه، و با شجاعت و شهامت در مقابل استبدادها و ‎ ‎ قُلْدُریها ایستاده و تسلیم قدرتهای شیطانی نشده اند.

سلام بر عزیزانی که در نهضت اسلامی و انقلاب بزرگ ملت در سخت ترین شرایط ‎ ‎ از محرومین و مستضعفین دفاع، و از تهاجم و یورش جنود ابلیسی به مراکز علم و ادب ‎ ‎ نهراسیده و با آنان با فداکاری مقابله کردند.

و سلام به همه قشرهای دانشجو، از اطفال دبستانی و جوانان دبیرستانی و دانشمندان و ‎ ‎ استادان و دانشجویان دانشگاهی سراسر کشور، که مکانهای علمی و مقدس خود را به ‎ ‎ صورتهای دژهایی مستحکم و سنگرهای شکست ناپذیر درآورده، و از استقلال و ‎ ‎ آزادی میهن عزیز خود دفاع نموده؛ و سنگرهای شیطانی را با پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکته های بسیار مهم در پیام امام به استادان، دانشجویان و دانش آموزان

نکته های بسیار مهم در پیام امام به استادان، دانشجویان و دانش آموزان