مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 18:452021-09-21سياسي

دفاع مقدس پایه های نظام را مستحکم کرد


خاک میهن به خون شهدا گلگون شد و جانبازان و آزادگان نیز در این راه فداکاری های بزرگی به جان خریدند و آن فداکاری ها در دفاع مقدس، - پایه های نظام را مستحکم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق خلیلیان عصر امروز سه شنبه در آیین سراسری تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با حضور رییس جمهور و جمعی از مسئولان کشور و استانداران که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ریشه در تاریخ مبارزات ملت ایران از مشروطه تا ملی شدن نفت و نهضت سال 42 و نهایتاً پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: حضرت امام (ره) از ابتدای نهضت سال 42 فرمودند که سربازان من در گهواره ها هستند و ما دیدیم همان نسل با حضور ملت ایران به رهبری ایشان انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برپا کردند و همان نسل در 8 سال دفاع مقدس از سرزمین ایران دفاع کرد و برای اولین بار در تاریخ اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران از دست برود و این اقتدار و عزت ملی را به ایران بازگرداند.

خلیلیان یادآور شد: در دوران قاجار، عزل و نصب نخست وزیران با دخالت بیگانگان انجام می شد و در دوره پهلوی نیز شرایط به گونه ای شده بود که قدرت های استعماری پادشاه تعیین می کردند اما انقلاب اسلامی، کشور را از این وضعیت نجات داد و ما باید قدردان این انقلاب باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس پایه های نظام را مستحکم کرد

دفاع مقدس پایه های نظام را مستحکم کرد