مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 18:452021-09-21سياسي

بدون مشارکت مردم در نبرد فضای مجازی پیروز نخواهیم بود


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جنگ در عرصه فضای مجازی به مراتب سخت تر از جنگ در دوران دفاع مقدس است گفت: در زمان جنگ تکیه بر مردم بود که توانستیم پیروز شویم و امروز هم در عرصه نبرد فضای مجازی باید تکیه بر مردم باشد.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جنگ در عرصه فضای مجازی به مراتب سخت تر از جنگ در دوران دفاع مقدس است گفت: در زمان جنگ تکیه بر مردم بود که توانستیم پیروز شویم و امروز هم در عرصه نبرد فضای مجازی باید تکیه بر مردم باشد.

سردار محمد عبدالله پور در نشست هم اندیشی مربیان سواد فضای مجازی گیلان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز ما در نبرد تحمیلی جدیدی هستیم و باید بتوانیم در این عرصه مسلط شویم و دشمن را از این صحنه بیرون کنیم و برای حضور در این عرصه نیاز به مردان و زنان مجاهدی داریم که این کار بزرگ را انجام دهند.

وی افزود: در دفاع مقدس، مردان بزرگی به شهادت رسیدند، مجاهدت کردند و مجروح شدند و برخی 30 سال روی تخت جانبازی خوابیدند تا امروز امنیت و اقتدار در جمهوری اسلامی وجود داشته باشد.

امروز جنگ در فضای مجازی به مراتب سخت تر خواهد بود و یکی از سختی های این نبرد، نفهمیدن و نشناختن این فضا توسط برخی مدیران و مسئولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون مشارکت مردم در نبرد فضای مجازی پیروز نخواهیم بود

بدون مشارکت مردم در نبرد فضای مجازی پیروز نخواهیم بود