مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 17:502021-09-21سياسي

حاشیه های بی پایان شورای شهر کرمانشاه/ سرپرست شهرداری تعیین شد، استاندار قهر کرد


نشست جمع بندی و گزارش جلسه شورای شهر کرمانشاه و هیات حل اختلاف توسط فرماندار و دبیر هیات امشب (30 شهریور) در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست جمع بندی و گزارش جلسه شورای شهر کرمانشاه و هیات حل اختلاف توسط فرماندار و دبیر هیات امشب (30 شهریور) در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

این جلسه کوتاه که با حضور استاندار، دادستان، امور عمرانی، فرماندار کرمانشاه و 9 تن از اعضای شورای شهر پشت درهای بسته برگزار شد، حواشی متعددی داشت و نهایتاً منجر به انتخاب سرپرست شهرداری کرمانشاه پس از روزها بلاتکلیفی شد.

پس از چند دقیقه از شروع جلسه، استاندار کرمانشاه با حالتی عصبانی نشست شورا را ترک و در بین خبرنگاران،گفت: برخی از اعضای شورای شهر به رای مردم بی حرمتی می کنند و این خیانت به رای مردم است.

رسول آزادی، عضو شورای شهر کرمانشاه، دومین نفری بود که در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: استاندار جلسه چند دقیقه ای گذاشته اند، در حالی که 45 روز از انتخابات گذشته و هنوز نتوانسته اند مشکل شورای شهر را حل کنند.

وی افزود: مقصر شخص آقای استاندار است که نمی توانند جلسه ای را اداره کنند، جلسه ای که حتی برای انتخاب هیات رییسه موقت که آن هم خلاف قانون است، نتوانستند کار را به سرانجام برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های بی پایان شورای شهر کرمانشاه/ سرپرست شهرداری تعیین شد، استاندار قهر کرد

حاشیه های بی پایان شورای شهر کرمانشاه/ سرپرست شهرداری تعیین شد، استاندار قهر کرد