مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 17:352021-09-21بين الملل

فارن پالیسی: طالبان نیازی به غرب ندارد


یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که گروه طالبان که کنترل افغانستان را در دست گرفته با توجه به کمک ها و حمایت های روسیه و چین، نیازی به غرب و به رسمیت شناخته شدن از سوی آنها ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه آمریکایی فارن پارلیسی در گزارشی نوشت که گروه طالبان نیازی به غرب ندارد و کابینه جدیدی که این گروه در کابل تعیین کرده به کمک روسیه و اتحادیه اروپا در مورد نقض حقوق بشر در افغانستان، گفته بود که اگر جامعه بین المللی دولت جدید را به رسمیت بشناسد، طالبان به نگرانی ها در مورد اتهامات رسیدگی خواهد کرد.

وی افزود: تا زمانی که ما به رسمیت شناخته نشویم و آنها انتقادات خود را (در مورد نقض حقوق) مطرح کنند، ما فکر می کنیم این یک رویکرد یک طرفه است.

خوب است که آنها با ما مسئولانه رفتار کنند و دولت فعلی ما را به عنوان یک دولت مسئول بدانند.

ذبیح الله، مجاهد سخنگوی طالبان   مجاهد خاطرنشان کرد: در این صورت، آنها می توانند نگرانی های خود را به طور قانونی با ما در میان بگذارند و ما نیز نگرانی های آنها را برطرف می کنیم.

سخنان مجاهد در حالی مطرح می شود که آندریاس فون برانت، سفیر و رییس هیئت اتحادیه اروپا در افغانستان، اخیرا گفته بود که اتحادیه اروپا به شدت نگران نقض حقوق بشر در افغانستان، به ویژه نقض حقوق زنان و دختران در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارن پالیسی: طالبان نیازی به غرب ندارد

فارن پالیسی: طالبان نیازی به غرب ندارد