مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 16:452021-09-21اجتماعي

ماندگارترین مصاحبه های تاریخ شفاهی دفاع مقدس رونمایی شد


همزمان با هفته دفاع مقدس، در نود و ششمین برنامه سه شنبه های علمی فرهنگی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، جایگاه تاریخ شفاهی در ماندگاری خاطرات دفاع مقدس بررسی و ماندگارترین مصاحبه های تاریخ شفاهی دفاع مقدس رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، سرهنگ قاسم کریمی، مؤلف کتاب در حوزه تاریخ دفاع مقدم در این جلسه که به صوت وبیناری برگزار شد، ضمن مروری بر رویدادهای جنگ تحمیلی به تبیین جایگاه لشگر 77 خراسان عملیات های مختلف دفاع مقدس پرداخت.

وی که طی 8 سال دفاع مقدس، در لشگر 77 خراسان از فرماندهی دسته گروهان تا فرماندهی گردان در سمت های مختلف حضور داشته است، پرداختن به را شکست و در سه عملیات طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس، 13 هزار کیلومتر از اراضی اشغال شده کشور را از لوث وجود بعثیان آزاد و عراق را به عقب نشینی تا مرزهای بین المللی مجبور کرد.

اقدامات مرکز اسناد رضوی در تاریخ شفاهی دفاع مقدس در ادامه کارشناس تاریخ شفاهی به اقدامات انجام شده از سوی مدیریت اسناد و مطبوعات آستان قدس رضوی در طرح های تاریخ شفاهی مرتبط با جنگ ایران و عراق اشاره کرد.

محمد نظرزاده تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از طرح های تاریخ شفاهی جنگ ایران و عراق توسط نهادهای نظامی انجام می شود برای پرهیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگارترین مصاحبه های تاریخ شفاهی دفاع مقدس رونمایی شد

ماندگارترین مصاحبه های تاریخ شفاهی دفاع مقدس رونمایی شد