مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-21حوادث

امسال بیش از 2 هزار سلاح در خوزستان جمع آوری شد/ کشف یک تن مواد مخدر


از ابتدای سال جاری تعداد 2 هزار و 142 قبضه سلاح جنگی و شکاری جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، نشست مجمع نمایندگان مردم خوزستان درمجلس شورای اسلامی با فرمانده انتظامی استان امروز در سالن جلسات ثامن الحجج ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

سردار سید محمد صالحی در این دیدار، اظهار داشت: با توجه به نقش موثر نمایندگان در ارتقاء امنیت استان، انتظار ما بر این است نمایندگان با وضع قوانین جدید و بازدارنده در حوزه پیشگیری از وقوع جرایم و کاهش آسیب های اجتماعی کمک موثری را داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه خاص نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به آنها بیان داشت : تقاضای ما از شما این است که در مباحث فرهنگی مرتبط با تیراندازی های غیرمجاز ورود موثر و جدی داشته باشید چرا که این امر موجب آسیب های اجتماعی و فرار سرمایه ها ازاین استان شده است ما اقدامات سلبی خودمان را انجام داده ایم به گونه ای که حدود 85 درصد از تیراندازیهای غیرمجاز کشف و متهمان مرتبط شناسایی و دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در زمینه قتل های استان به پایین آمدن آستانه تحمل مردم اشاره کرد و گفت: اکثر این قتل ها ارتباطی به پلیس نداشته و بسیاری از آنها نه با احکام قضایی و قصاص بلکه با میانجیگری حل شده و این موضوع باعث تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال بیش از 2 هزار سلاح در خوزستان جمع آوری شد/ کشف یک تن مواد مخدر

امسال بیش از 2 هزار سلاح در خوزستان جمع آوری شد/ کشف یک تن مواد مخدر