مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-21سياسي

اجرای 141 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی استان قم


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: از ابتدای سال تاکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی و سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام بالغ بر 141 پروژه عمرانی را در سطح استان و خارج از استان اجرایی کرده است.

- ایسنا/قم مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: از ابتدای سال تاکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی و سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام بالغ بر 141 پروژه عمرانی را در سطح استان و خارج از استان اجرایی کرده است.

محمود داوود آبادی عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: پروژه هایی که بسیج سازندگی در آن ها ورود می کنند به صورت قرارگاهی انجام می شوند و در صورت نیاز حتی مردم، مسئولین و خیرین نیز ما را یاری می رسانند.

وی افزود: قرارگاه های پیشرفت و آبادانی در محروم ترین نقاط هر استان فعالیت می کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم ادامه داد: سعی ما این است که تا حد امکان مشکلات مردم را از طریق زندگی با آن ها شناسایی کنیم و توسط خودشان این مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: در راستای حل مشکلات مردم اقدامات فراوانی توسط سازمان بسیج سازندگی صورت گرفته است که از جمله آن ها می توان به احداث 43 واحد مسکونی در شهر زلزله زده سی سخت با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 351 میلیون تومان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 141 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی استان قم

اجرای 141 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی استان قم