مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-21حوادث

سرقت های خشن راننده سمند از زنان مسافر


راننده خشن که با تهدید و ضرب و جرح زنان مسافر طلاهایشان را سرقت می کرد از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چندی قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس از سرقت طلاهایش خبر داد و گفت: حدود ساعت چهار عصر جمعه بیست و ششم تیر در خیابان ابوذر سوار یک خودروی سمند نقره ای شدم که راننده مرد جوانی بود.

وی ناگهان با تغییر مسیر و توقف در خیابانی خلوت با تهدید و ایجاد رعب و وحشت طلاهایم را گرفت حتی وقتی متوجه شد النگوهایم براحتی از دستم خارج نمی شود با استفاده از ناخنگیر آنها را برید و از دستم خارج کرد.

پس از این شکایت، پرونده به دایره مبارزه با سرقت های به عنف پایگاه هشتم پلیس آگاهی فرستاده شد و کارآگاهان با تحقیقات و بررسی های بیشتر به این نتیجه رسیدند که سه شکایت دیگر با همین شیوه مجرمانه ثبت شده که پس از تجزیه و تحلیل موضوع، سریالی بودن این نوع سرقت ها در حوزه استحفاظی کلانتری های 149 امامزاده حسن(ع) و 161 ابوذر محرز شد.

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی درباره این خبر گفت: در یکی از شکایت ها، مالباخته اعلام کرده بود که دو بار سوار خودروی سمند مورد نظر شده که نخستین بار راننده با طرح دوستی شماره اش را به او داده بود که با اقدامات پلیسی و شیوه های نوین و علمی کشف جرم هویت سارق به نام اصغر شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت های خشن راننده سمند از زنان مسافر

سرقت های خشن راننده سمند از زنان مسافر