مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-21سياسي

9 روستای خراسان رضوی به شهر ارتقا یافت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: طی یک سال گذشته 9 روستای این استان به شهر ارتقا یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدعلی نبی پور اظهار کرد: از زمان فعالیت محمدصادق معتمدیان به عنوان استاندار خراسان رضوی تاکنون شهرستان گلبهار در این استان تأسیس و هفت بخش جدید به مجموع بخش های خراسان رضوی افزوده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با تشکیل شهرستان گلبهار، دو بخش مرکزی و گلمکان نیز برای این شهرستان ایجاد شد و همچنین دو بخش جدید رادکان و سید آباد نیز در شهرستان چناران تشکیل گردید.

وی بیان کرد: دو بخش جدید در شهرستان قوچان نیز با عنوان قوچان عتیق و آبکوه و بخش هزار مسجد نیز در شهرستان مرزی کلات به وجود آمد.

نبی پور افزود: با توجه به ارتقای دهستان های مختلف این استان به بخش، اکنون روستاهایی که مرکز این دهستان ها بوده اند نیز به شهر ارتقا یافته اند که شهرهای رادکان و سیدآباد در چناران و شهرهای حسن آباد و چنار در کلات از آن جمله هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین طی حدود 12 ماه گذشته روستاهای ریوند در داورزن، جنت آباد در صالح آباد، نسر در بخش جلگه رخ تربت حیدریه، رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 روستای خراسان رضوی به شهر ارتقا یافت

9 روستای خراسان رضوی به شهر ارتقا یافت