مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-21سياسي

رییس بنیاد مستضعفان: کار جهادی و مومنانه مأموریت جدی بنیاد علوی است


رییس بنیاد مستضعفا ن وجانبازان انقلاب اسلامی کشور درجلسه توسعه پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی بهاباد با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس وگرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت : - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بهاباد، سید پرویز فتاح عصر امروز در جریان سفر خود به استان یزد در شهرستان بهاباد حاضر شد و با اشاره به حرفه اصلی مردم این شهرستان که کشاورزی و دامداری است، اظهار کرد: کار بنیاد علوی اقتصادی عمل کردن است نه محرومیت زدایی.

وی با تأ کید بر این که پروژه های فعال در شهرستان بهاباد باید با سرعت بیشتری تکمیل شود، افزود: پروژه های بنیاد علوی با هزینه های بیت المال اجرا شده و به همین دلیل مردم برای تکمیل آن توقع دارند.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ادامه با بیان این که کار جهادی، انقلابی و مومنانه از جمله مهمترین مأموریت این بنیاد در سطح کشور است، گفت: بنیاد مستضعفان بردو بال بنیادی و علوی استوار است.

فتاح با اعلام خبر ساخت 20 هزار واحد مسکونی دیگر برای خانواده های محروم فاقد پوشش حمایتی در کشور تصریح کرد: بنیاد مستضعفان علاوه بر آن 10 هزار واحد که مختص مددجویان کمیته امداد است را نیز مد نظر خود داشته در مرحله دوم، تفاهم نامه ای با بنیاد مسکن برای منظور ساخت 20 هزار واحد مسکونی دیگر ویژه خانواده های محروم فاقد پوشش حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد مستضعفان: کار جهادی و مومنانه مأموریت جدی بنیاد علوی است

رییس بنیاد مستضعفان: کار جهادی و مومنانه مأموریت جدی بنیاد علوی است