مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:102021-09-21پزشكي

تشریح تدابیر ویژه اورژانس برای خدمت رسانی به زائران اربعین


رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی تدابیر اورژانس کشور برای مراسم اربعین حسینی را تشریح کرد.

پیمان صابریان رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: سازمان اورژانس کشور به عنوان مسئول کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی یکی از زیرمجموعه های ستاد مرکزی اربعین حسینی است.

وی افزود: کمیته بهداشت و درمان از اعضای، سازمان اورژانس کشور نماینده معاون درمان وزارت بهداشت، نماینده معاون بهداشت وزارت بهداشت و نماینده آزمایشگاه مرجع وزارت بهداشت و سازمانهای خارج از وزارت بهداشت شامل بهداری نیروی مسلح، پزشکی قانونی، بسیج جامعه پزشکی و .

تشکیل شده است.

این کمیته از مهرماه سال 1399 دستورالعمل ها را دریافت کرد و از آذر ماه سال 99 جلسات خودش را به شکل منظم برای سازماندهی و مدیریت خدمات بهداشت و درمان در اربعین حسینی برگزار کرده است.

رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی گفت:حدود شصت هزار زائر برای مراسم اربعین 1400 مجوز حضور در کشور عراق را دریافت کرده اند به این شکل که ورود این افراد از طریق خطوط هوایی از فرودگاه های تهران، تبریز، شیراز و مشهد باشد و در بازگشت نیز زائران می توانند در صورت تمایل به صورت زمینی به کشور بازگردند که مرز مهران در اولویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح تدابیر ویژه اورژانس برای خدمت رسانی به زائران اربعین

تشریح تدابیر ویژه اورژانس برای خدمت رسانی به زائران اربعین