مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-21سياسي

افزایش توجه نسل جدید به فضای دینی و حرم مطهر شاهچراغ(ع)


تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) گفت:یکی از کارهای مهم سازمان تبلیغات اسلامی افزایش توجه نسل جدید به فضای دین، حرم های مطهر، مساجد و هیئات ها و جذب حداکثری است.

- ، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری در دیدار با مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس افزود: خداوند متعال به برکت انقلاب، خون شهدا و مجاهدت های رزمندگان اسلام، ظرفیت های بسیاری برای پیشرفت کشور در حوزه های مختلف به ما عنایت کرده است.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) با اشاره به تعدد و کثرت مراکز مختلف فرهنگی در کشور گفت: بحمدالله شبکه های گوناگون فرهنگی به برکت انقلاب در کشور بوجود آمده؛ سازمان تبلیغات اسلامی خود به تنهایی یک شبکه گسترده است، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما، هزاران مسجد و هیأت مذهبی، کانون های فرهنگی هنری، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها و … این شبکه های گسترده فرهنگی که در کشور بوجود آمده، اگر صحیح و به موقع عمل کنند و از توان و ظرفیت خودشان به نحوه احسن استفاده کنند ما در جنگ نرم حتماً پیروز خواهیم شد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در نخستین دیدار رییس جمهور و اعضای هیأت دولت سیزدهم، فرمودند: به گمان بنده، ساختار فرهنگی کشور نیاز به یک بازسازی انقلابی دارد ما مشکل داریم در ساختار فرهنگی کشور؛ و یک حرکت انقلابی لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش توجه نسل جدید به فضای دینی و حرم مطهر شاهچراغ(ع)

افزایش توجه نسل جدید به فضای دینی و حرم مطهر شاهچراغ(ع)