مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-21ورزشي

تیم هندبال زنان ایران به مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد


تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با پیروزی برابر سوریه در مسابقات قهرمانی آسیا ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی برای اولین بار مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد.

- ، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی دیدارهای قهرمانی جهان اسپانیا از 23 شهریور ماه در اردن آغاز شد که ایران در گروه دوم با تیم های اردن، فلسطین، سوریه، کویت و ژاپن هم گروه بود.

عصر امروز سه شنبه 30 شهریورماه تیم ملی هندبال بانوان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی هندبال قهرمانی زنان آسیا به مصاف تیم ملی سوریه رفت که ملی پوشان کشورمان موفق شدند علی رغم همه حواشی و مشکلات چند روز اخیر این رقابت ها، با نتیجه 38 بر 19 حریف خود را شکست دهند و به عنوان تیم دوم گروه B علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان را کسب کنند.

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برای نخستین بار در تاریخ ورزش های گروهی و توپی بانوان ایران، علاوه بر صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت های هندبال آسیا، سهمیه حضور در رقابت های جهانی اسپانیا را کسب کرد تا ضمن حضور در جمع چهار تیم برتر رقابت های آسیایی، برای نخستین بار رؤیای جهانی شدن بانوان هندبال ایران را محقق سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم هندبال زنان ایران به مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد

تیم هندبال زنان ایران به مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد