مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-21سياسي

راه اندازی مجتمع قضایی نوجوانان تا پایان سال در همدان


همدان_معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل همدان گفت: مجتمع قضایی اطفال و نوجوانان تا پایان سال در همدان راه اندازی می شود.

- ، عباس نجفی، در جلسه شورای مشورتی محاکم اطفال اظهار کرد: مشاورین محاکم یکی از بهترین راهکارهای اصلاح کودکان و نوجوانان بزه دیده و بزهکار می باشد که در کاهش آسیب های این حوزه بسیار اثرگذار و با اهمیت است.

وی با اشاره به ایجاد شعبات تخصصی محاکم اطفال در 19 حوزه قضایی سطح استان، ادامه داد: در سال گذشته سازوکارهای مورد نیاز برای حضور مشاورین در کنار قضات در راستای صدور رأی ایجاد و ابلاغ های تخصصی آنها نیز صادر شد که خوشبختانه شواهد نشانگر اقبال و توجه ویژه حوزه های قضایی به بهره مندی از این ظرفیت ویژه است.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با اینکه باید روند رسیدگی به اطفال توأم با نگاه تربیتی باشد، اظهار کرد: در بررسی وضعیت طفل شرایط روحی و روانی فرد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در انجام اقدامات حمایتی اطفال به اثرات روانی و تربیتی کارها توجه ویژه داشته باشند.

نجفی از راه اندازی مجتمع قضایی اطفال و نوجوانان تا پایان سال جاری خبر داد و اضافه کرد: اقدامات این مجتمع به صورت تخصصی حول محور موضوعات اطفال و نوجوانان صورت خواهد گرفت و بسیاری از مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجتمع قضایی نوجوانان تا پایان سال در همدان

راه اندازی مجتمع قضایی نوجوانان تا پایان سال در همدان