مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-21سياسي

تشکیل کارگروهی برای آموزش طرح پایانه های فروشگاهی


دبیر کل اتاق اصناف ایران اظهارکرد: یکی از مسائل مهم در اجرای طرح پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مساله آموزش است که در این راستا کارگروه مشترکی برای برنامه ریزی آموزشی و اجرای فرآیندهای آموزشی این طرح در دست اقدام و برگزاری است.

- دبیر کل اتاق اصناف ایران اظهارکرد: یکی از مسائل مهم در اجرای طرح پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مساله آموزش است که در این راستا کارگروه مشترکی برای برنامه ریزی آموزشی و اجرای فرآیندهای آموزشی این طرح در دست اقدام و برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اتاق اصناف ایران، در نشست بررسی طرح پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان محمد باقر مجتبایی دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به اجرای طرح پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان گفت: این قانون از ابتدای سال 1400 می بایست اجرایی می شد، که به دلیل فراهم نبودن زیرساخت های اجرایی آن که بخشی از آن باید توسط بانک مرکزی و شبکه بانکی فراهم می شد و همین طور شناسایی کارت خوان ها و انتخاب شرکت های معتمد و مساله آموزش، اجرایی نشد.

وی تصریح کرد: طی دوسال اخیر سازمان امور مالیاتی به دلیل شرایط کرونایی نتوانست دوره های آموزشی این طرح را برگزار کند و طی مذاکره ای که با وزارت اقتصاد دولت قبل داشتیم برای اجرای این طرح زمان گرفتیم تا شرایط و زیرساختهای لازم این قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروهی برای آموزش طرح پایانه های فروشگاهی

تشکیل کارگروهی برای آموزش طرح پایانه های فروشگاهی