مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 11:102021-09-21سياسي

برگزاری بیش از 400 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز


فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز از برگزاری بیش از 400 برنامه و بیش از 80 برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در این ناحیه شهر شیراز خبر داد.

- ، سرهنگ محمد بهادر علی پور بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های این هفته در سپاه ثارالله شیراز پرداخت و گفت: بیش از 400 برنامه با بیش از 80 برنامه شاخص در این ایام توسط این ناحیه برگزار می شود که رزمایش کمک مومنانه، سرآمد همه آنهاست.

وی تصریح کرد: توزیع 4 هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر در میان نیازمندان، برگزاری مراسم لاله های آسمانی در مناطق مختلف حوزه استحفاظی، دیدار با مدافعان سلامت، دیدار با جانبازان اعصاب و روان در بیمارستان جنت شیراز، برپایی ایستگاه سلامت در موکب های اربعین، خدمات رسانی به همشهریان، نذر خون، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی، شبی با شهدا، یادواره شهدای خان زنیان به صورت مشترک با حوزه دانش آموزی، برپایی موکب های اربعین حسینی، زنگ مقاومت، نشست های بصیرتی و … از دیگر برنامه های است.

سرهنگ علی پور ادامه داد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در ورودی تونل کوهسار مهدی، بازسازی یکی از عملیات های لشکر عملیاتی فجر، ادامه خدمات رسانی در مرکز واکسیناسیون ثارالله شیراز و تداوم خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 400 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز

برگزاری بیش از 400 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز