مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-21اقتصادي

افتتاح اولین پایگاه ثابت تجمیعی واکسیناسیون کارگران کشور در شهرکرد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: اولین پایگاه ثابت تجمیعی واکسیناسیون کارگران کشور در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: اولین پایگاه ثابت تجمیعی واکسیناسیون کارگران کشور در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، سید حفیظ الله فاضلی، اظهار کرد: اولین پایگاه ثابت تجمیعی واکسیناسیون به منظور حفظ سلامت کارگران در برابر بیماری کرونا و جلوگیری از تعطیلی در کارگاه های مشمول قانون کار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان اولین پایگاه تجمیع واکسیناسیون کارگران کشور در قطب صنعتی شهرکرد راه اندازی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، افزود: کارگاه های بزرگ صنعتی استان با تعداد 8000 کارگر در برابر بیماری کرونا واکسیناسیون شدند.

وی ادامه داد: این پایگاه تجمیع واکسیناسیون با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان بسیج کارگری استان در محل قطب صنعتی شهرکرد راه اندازی شده و پیش بینی می شود روزانه بیش از 400 نفر از کارگران در این پایگاه واکسینه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین پایگاه ثابت تجمیعی واکسیناسیون کارگران کشور در شهرکرد

افتتاح اولین پایگاه ثابت تجمیعی واکسیناسیون کارگران کشور در شهرکرد