مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-21سياسي

خانواده بنیان و پایه اصلی جامعه است


وزیر کشور، در آیین معرفی دکتر اختری مدیرکل جدید امور زنان وزارت کشور، خانواده را بنیان و پایه اصلی جامعه خواند و گفت: بانوان نقش اصلی در استحکام خانواده در کشور را دارند.

- ، احمد وحیدی، وزیر کشور در آیین معرفی خانم دکتر اختری مدیر کل جدید امور زنان و خانواده وزارت کشور با بیان اینکه خانواده بنیان و پایه جامعه است؛ گفت: از همه همکاران در دفتر بانوان به خاطر زحماتی که طی سال ها متقبل شده اند؛ تشکر می کنم و امیدوارم با حضور خانم دکتر اختری ان شاا… روند مناسب تر و مطلوب تری در حوزه امور مربوط به بانوان در کشور شکل بگیرد.

وزیر کشور با بیان اینکه کارهای زیادی در این بخش وجود دارد که نیازمند تدبیر مناسب و تلاش همه جانبه است: گفت: دکتر اختری انسان بسیار پرتلاش، شناخته شده و با ظرفیتی است و امید داریم در دوران حضور ایشان در این بخش تحول جدی شکل بگیرد.

وحیدی در فراز دیگری از صحبت های خود به مسئولیت خطیر وزارت کشور در حوزه بانوان و خانواده اشاره کرد و گفت: سلامت جامعه و کشور وابسته به نقش آفرینی مؤثر بانوان است و ان شاءالله با حضور خانم اختری این روند شکل مطلوب تری به خود بگیرد.

وزیر کشور، همچنین با تاکید بر این موضوع که نیازمند نگاه عمیق و گسترده به بانوان در کشور هستیم؛ گفت: خانواده به عنوان مهم ترین واحد جامعه در شرایط کنونی بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده بنیان و پایه اصلی جامعه است

خانواده بنیان و پایه اصلی جامعه است