مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-21اجتماعي

ارائه خدمات استارتاپ های خوش ذوق آموزشی کشور روی پلتفرم شاد


نسخه جدید شبکه آموزشی دانش آموزی یا همان به اختصار شاد، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست و در شرایط فعلی به عنوان شبکه اصلی آموزش و در پساکرونا هم به عنوان بخش مکمل در کنار سیستم تعلم و تربیت خواهد بود.

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته تأمین زیرساخت های موردنیاز شاد را به بهترین شکل انجام دادیم، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که بزرگترین نعمتش که همانا خدمت به بندگانش است را به ما عنایت کرده است.

مدیرعامل همراه اول تصریح کرد: شاد پیشرفت هایی به نسبت سال گذشته با هدف ارتقای سطح کیفیت داشته است که نسخه جدید آن همزمان با بازگشایی مدارس، قابل استفاده توسط کاربران خواهد بود.

وی با بیان اینکه استفاده از شاد برای تمامی کاربرانی که از سیمکارت همراه اول استفاده می کنند رایگان است، اشاره ای به ظرفیت مرکز مانیتورینگ آن داشت و گفت: چندی پیش که سرپرست وزارت آموزش و پرورش از مرکز مانیتورینگ شاد در بخش مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید کردند، در جریان ظرفیت های این مرکز شبانه روزی قرار گرفتند که به منظور رسیدگی آنی به مشکلات و نواقص فنی احتمالی در بستر خدمت رسانی شاد ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات استارتاپ های خوش ذوق آموزشی کشور روی پلتفرم شاد

ارائه خدمات استارتاپ های خوش ذوق آموزشی کشور روی پلتفرم شاد