مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-21سياسي

دشمنان ما در سراشیبی و افول هستند/ در مسیر اعتلا و قدرت یابی هستیم


ما در راستای پیشرفت و در مسیر اعتلا و قدرت یابی هستیم و الحمدالله موازنه دارد به نفع ملت ایران و مسلمانان عالم و نظام و انقلاب تغییر می کند.

- به نقل از سپاه نیوز، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه امروز در حاشیه آیین تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور رییس جمهور برگزار شد، در جمع خبرنگاران،گفت: زمانی که اسلام، ولایت و مردم با هم ترکیب شدند عناصر دفاعی کشور شکل گرفت و روح مقاومت در کالبد روح جامعه دمیده شد و ایستادگی بی پایانی را شاهد بودیم.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس دیگر قدرت امپراطوری های بزرگ برای ملت ایران بزرگ نبود و کوچک شده بود، چون ملت ایران توانسته بود در مقابل قدرت های بزرگ ایستادگی کند و هدف های آن ها را ناکام بگذارد و خودش را در جهان به عنوان یک قدرت مطرح کند.

فرمانده کل سپاه گفت: دفاع مقدس یک فرهنگ، هویت و تاریخ را با هم دارد و عناصری که در دفاع مقدس شکل گرفت مانند اسلام، ایمان، باورها و تمام این ها نشان داد که فقط در پرتو این موارد پیروزی ممکن است.

سرلشکر سلامی گفت: در دوران دفاع مقدس به وسیله سلاح ها و تسلیحات پیروز نشدیم و انسان ها در این دوران نقش آفرینی کردند و آن چه به انسان ها در این مدت قدرت می بخشید استحکام درونی و قلب های مطمئن و با دلی پرایمان توانستند بجنگند و ملت به پیروزی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ما در سراشیبی و افول هستند/ در مسیر اعتلا و قدرت یابی هستیم

دشمنان ما در سراشیبی و افول هستند/ در مسیر اعتلا و قدرت یابی هستیم