مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-21سياسي

دعوت بسیج دانشجویی از رییسی برای حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای


بسیج دانشجویی 135 دانشکده و آموزشکده دانشگاه های فنی وحرفه ای به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، در نامه ای از رییس جمهور برای حضور در این دانشگاه دعوت کرد.

- ، بسیج دانشجویی 135 دانشکده و آموزشکده دانشگاه های فنی وحرفه ای سراسر کشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، در نامه ای از رییس جمهور برای حضور در این این دانشگاه دعوت کرد.

در بخش هایی از این نامه آمده است: اگرچه وجود سوء مدیریت در قوه اجراییه کشور در سال های اخیر خاطر مردم هوشیار و بصیر ایران را آزرد و مشکلات معیشتی باعث ایجاد نارضایتی های شده است؛ اما مطمئنا حضور شخصیتی برآمده از متن زندگی مردم و درد آشنا مانند حضرتعالی در راس قوه مجریه، نوید حل مسائل مبتلا به مردم و مستضعفین را که به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی گردانندگان و برپا کنندگان واقعی انقلابند، را بیش از پیش در دلها تقویت خواهد کرد.

دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از چهار دانشگاه بزرگ کشور است که مأموریت اصلی آن تحقق دانشگاهی پویا، اشتغال زا، کارآفرین، تقاضا محور و مهارت آموز است.

دانشگاهی که بتواند بر شعار حرفه ای گرایی در آموزش عالی و تربیت تکنیسین ماهر و آماده برای ورود به بازار کار جامه عمل بپوشاند.

این دانشگاه با 180 دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه ای در 110 شهر کشور و بالغ بر 160 هزار دانشجو به صورت تفکیک جنسیتی (1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت بسیج دانشجویی از رییسی برای حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای

دعوت بسیج دانشجویی از رییسی برای حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای