مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-21سياسي

نشست «ادبیات شفاهی جنگ» در خوی برگزار می شود


نشست «ادبیات شفاهی جنگ» با همت ماهنامه سراسری ندای قلم و اداره کتابخانه های عمومی خوی با سخنرانی حسین شرفخانلو 31 شهریور برگزار می شود.

- ، به همین ماهنامه سراسری ندای قلم و اداره کتابخانه های عمومی خوی نشست ادبیات شفاهی جنگ با سخنرانی حسین شرفخانلو از ساعت 17 چهارشنبه 31 شهریور 1400 در کتابخانه عمومی حکمت ایوواغلی برگزار و به صورت زنده از فضای مجازی و از طریق صفحات اینستاگرامی کتابخانه عمومی حکمت ایوواغلی و ماهنامه ندای قلم و اسکای روم پخش می شود.

سلسله نشست های کتابخوان با همکاری ماهنامه ندای قلم و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خوی به صورت گسترده هر ماه یکبار و با حضور اهالی کتاب، فعالان و علاقه مندان این حوزه به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب می شود.

آشنایی عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه، ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگ سازی این امر، نیازسنجی ذائقه مطالعاتی عموم مردم، بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی ایشان در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی سیاست های اصلی طرح کتاب خوان است که اهداف ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده، معرفی کتاب های مفید و کاربردی، ارتقاء و توانمند ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «ادبیات شفاهی جنگ» در خوی برگزار می شود

نشست «ادبیات شفاهی جنگ» در خوی برگزار می شود