مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-21سياسي

ضرورت تقویت وجهه نظارتی مجلس بر مبنای اصول نظام اسلامی


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مجلس باید وجهه نظارتی خود را براساس اصول نظام اسلامی و انقلاب دنبال کند، نظام ما براساس اصل دوم قانون اساسی تعریف شده و مجلس با نظارت بر اجرای قوانین می تواند گام های موثری بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ضمن یادآوری حماسه آفرینی شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره مدافعان وطن، گفت: خداوند به برکت این بزرگان برای همه ما عظمت آفرید، یاد شهدایی همچون شهید مدرس را نیز گرامی می داریم که امام راحل (ره) بسیار از آن یاد می کردند.

وی افزود: دعوای جبهه حق و باطل تمامی ندارد و نزدیک 43 سال است که جبهه باطل به فرماندهی آمریکا بالاترین اتحادهایی را که می توانسته درست کرده و علیه جبهه حق (انقلاب اسلامی) می جنگند اما با مجاهدت دلدادگان انقلاب، یک بار هم حزب شیطان پیروز نشده است.

سردار فدوی تصریح کرد: آمریکایی ها در همه این 43 سال با شکست مواجه شدند زیرا تعداد زیادی از دلدادگان انقلاب اسلامی در مقابل آن ها ایستادند و جان خود را فدا کردند، خداوند در آیات مختلفی آورده است که اگر بندگانش مقدمات کار را انجام دهند عنایت خود را تمام و کمال شامل آن ها خواهد کرد و مصداق این آیه در کلیت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت وجهه نظارتی مجلس بر مبنای اصول نظام اسلامی

ضرورت تقویت وجهه نظارتی مجلس بر مبنای اصول نظام اسلامی