مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-21سياسي

خیزش ملت ها در برابر استکبار از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است


دوران دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم است که تا همیشه تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزت مندی ایران یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی برای نسل های بعد به یادگار خواهد گذاشت.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم است که تا همیشه تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزت مندی ایران یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی برای نسل های بعد به یادگار خواهد گذاشت.

سیدعلی آقازاده روز سه شنبه 30 شهریور در آیین تجلیل از 30 هزار رزمنده و پیشکسوت جهاد و مقاومت استان مرکزی اظهار کرد: 8 سال دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری و دلاورمردی ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش قله های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.

تحمیل جنگ 8 ساله به ایران دومین موج اتحاد و حرکت مردمانی را در پی داشت که برای آزاد زیستن بهای بسیاری پرداخته بودند.

وی افزود: ارمغان رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در دفاع مقدس تثبیت و تحکیم و نیز صدور انقلاب در سراسر منطقه و جهان بود، تاثیرات الهام بخش انقلاب اسلامی، انتقال فرهنگ جهاد، مقاومت و ایثار به کشورهای اسلامی و در نتیجه ایجاد بیداری اسلامی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش ملت ها در برابر استکبار از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است

خیزش ملت ها در برابر استکبار از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است