مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-21اقتصادي

سه متغیر کلیدی تحول دیجیتال


تحول دیجیتال تنها زمانی به صورت کامل تحقق خواهد یافت که دسترسی به شبکه ها و خدمات ارتباطی با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در دسترس تمامی افراد و شرکت ها، - فارغ از محل زندگی شان، قرار گیرد.

دنیای اقتصاد؛ بیژن عباسی آرند تحول دیجیتال در ساده‎ترین و کاربردی ترین شکل، به استفاده از فناوری های دیجیتالی با هدف بهینه سازی و ایجاد تحول در خدمات و کسب وکار تعریف شده است که این تحول از طریق جایگزینی روندها و پروسه های غیردیجیتالی با نمونه های دیجیتالی آن یا جایگزینی روندهای دیجیتالی قدیمی با نمونه های جدیدتر ایجاد می شود.

اما در نگاهی کلان تر و در سطح اقتصاد ملی می توان آن را به شکل انتخابی آگاهانه در سطح ملی و با هدف تسریع در به کارگیری فناوری های دیجیتال در تمامی کسب وکارها و ایجاد تغییر و تحول از طریق خلق، نوآوری و عرضه محصولات دیجیتال، در کنار ایجاد، انعطاف پذیر کردن و توسعه و بلوغ پلت فرم ها و زیرساخت های کلان تعریف کرد.

با اتکا به همین تعریف است که بیش از 90 درصد کسب وکارهای امروزی مدعی دیجیتالی شدن یا حداقل داشتن برنامه ای مدون برای دیجیتالی شدن، هستند.

بخش زیادی از این دیجیتالی شدن و برنامه های مرتبط شامل ایجاد کارکردهای دیجیتالی مانند ساخت و عرضه اپلیکیشن های موبایلی، سایت های اینترنتی و مانند آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه متغیر کلیدی تحول دیجیتال

سه متغیر کلیدی تحول دیجیتال