مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-21اقتصادي

بماند//نشست هم اندیشی نمایشگاه بین المللی سنگ برای توسعه صادرات غیرنفتی


نشست هم اندیشی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته با تأکید بر ایجاد بسترهای لازم برای توسعه بازار و صادرات گروه های کالایی مرتبط با این رویداد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، اسماعیل نادری در نشست هم اندیشی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته، نمایشگاه سنگ را یک گام موثر و مهم برای تحقق نیازهای فعالان کسب و کار عنوان کرد و اظهار داشت: در صورتی که نگاه به برگزاری نمایشگاه سنگ اصفهان، بر مبنای توسعه صادرات شکل بگیرد، بخش زیادی از نیازهای این صنعت در استان پوشش داده خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تأکید بر اینکه نمایشگاه سنگ باید بر اساس نیاز جامعه و گروه های هدف مرتبط فعالیت کند، افزود: تقویت حوزه های صادراتی در زمینه ماشین آلات و محصولات حوزه سنگ و معادن با دعوت از شرکت های مدیریت صادرات امکان پذیر خواهد بود که امیدواریم این مهم در نمایشگاه سنگ اصفهان مد نظر قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه همه باید دست به دست هم دهند تا نمایشگاه سنگ اصفهان به بهترین شکل ممکن برگزار شود، ادامه داد: هم افزایی در این حوزه سبب خواهد شد اصفها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بماند//نشست هم اندیشی نمایشگاه بین المللی سنگ برای توسعه صادرات غیرنفتی

بماند//نشست هم اندیشی نمایشگاه بین المللی سنگ برای توسعه صادرات غیرنفتی