مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-21سياسي

ضرورت تبیین نقش زنان در دفاع مقدس/ وجود 500 شهیده زن در لرستان


مسوول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر تبیین نقش زنان در دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای بیان ایثارگری بانوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مریم سپهوند ظهر امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: بخشی از مدعوین مراسم امروز را بانوان تشکیل دادند، چرا که این قشر از جامعه نقش حیاتی و تاثیرگذاری در جنگ تحمیلی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: نقش آفرینی زنان در ستادهای پشتیبانی جنگ، حمایت و سرکشی از جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر تبیین نقش زنان در دفاع مقدس، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای بیان ایثارگری بانوان است، چرا اگر شجاعت بانوان در کنار دلاورمردی های رزمندگان نبود، شاید سرنوشت جنگ به گونه ای دیگر رقم می خورد.

سپهوند بیان داشت: بانوان با عزتمندی و حفظ حیا و کرامت با حضور در فعالیت های اجتماعی توانستند نقش زینبی خود را ایفا کنند.

وی با اشاره به پاسداشت و گرامی داشت ایثارگری بانوان در یک روز از هفته دفاع مقدس به طور ویژه، گفت: در این هفته تلاش داریم از طریق برنامه های مختلف، همایش ها و نشست ها در فصای حقیقی و مجازی به نقش بانوان شهید بیشتر پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین نقش زنان در دفاع مقدس/ وجود 500 شهیده زن در لرستان

ضرورت تبیین نقش زنان در دفاع مقدس/ وجود 500 شهیده زن در لرستان