مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-21اجتماعي

نسخه جدید «شاد» رونمایی شد


نسخه جدید شبکه آموزشی دانش آموزی یا همان به اختصار شاد، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم رونمایی رسمی از نسخه جدید پلتفرم آموزشی شاد صبح امروز 30 شهریور ماه 1400 با حضور علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار شد.

کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در این مراسم با بیان اینکه خوشحالم در آستانه سال تحصیلی جدید شاهد رونمایی از این اپلیکیشن هستیم، اظهار کرد: این رونمایی برگرفته از تجربه ای ارزشمند و دو ساله به حساب می آید که حاصل تلاش های همراه اول است.

وی با تأکید بر اینکه ما در وزارت آموزش و پرورش، همراه اول را بخشی از نظام تعلیم و تربیت می دانیم، خاطر نشان کرد: به سهم خودم از تیم طراحی و توسعه دهنده شاد تشکر می کنم؛ شاد امروز یکی از بزرگترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران کرونا است و در شرایط فعلی به عنوان شبکه اصلی آموزش و در پساکرونا هم به عنوان بخش مکمل در کنار سیستم تعلم و تربیت خواهد بود.

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته تأمین زیرساخت های موردنیاز شاد را به بهترین شکل انجام دادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه جدید «شاد» رونمایی شد

نسخه جدید «شاد» رونمایی شد