مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-21اقتصادي

یکه تازی آزمون استخدامی بخش خصوصی در آزار و اذیت متقاضیان کار


چند سالی هست که در سایه همکاری و صدور مجوز های رسمی توسط نهاد های بالادستی، مجموعه ای تحت عنوان «آزمون استخدامی بخش خصوصی؛ شرکت های صنعتی، تجاری و فناور» به صورت سالانه اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند؛ - چند سالی هست که در سایه همکاری و صدور مجوز های رسمی توسط نهاد های بالادستی، مجموعه ای تحت عنوان آزمون استخدامی بخش خصوصی؛ شرکت های صنعتی، تجاری و فناور به صورت سالانه اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند؛ آزمونی که امسال با حواشی قابل تأملی همراه شده و شکایت بسیاری از متقاضیان را برانگیخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، با اینکه به صورت سالانه و در قالب های رسمی نهاد های دولتی و اجرایی زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کنند، اما همسو با این آزمون رسمی، گروهی نیز با هدف برگزاری آزمون برای بخش خصوصی به برگزاری آزمون استخدامی به صورت سالانه اقدام می کنند.

آزمونی که از قرار معلوم دامنه گسترده ای دارد و طیف بسیار زیادی از مشاغل و فعالیت ها را در حوزه هایی نظیر بازاریابی و فروش، هنر، رسانه و آموزش، فناوری اطلاعات، مدیریت، مهندسی، سلامت، فنی اجرایی، حقوقی و.

در بر می گیرد.

صرف نظر از اینکه یک شرکت مجری آزمون استخدامی چگونه می تواند توان و تخصص کافی به میزانی که بتواند در همه حوزه های فوق الذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکه تازی آزمون استخدامی بخش خصوصی در آزار و اذیت متقاضیان کار

یکه تازی آزمون استخدامی بخش خصوصی در آزار و اذیت متقاضیان کار