مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-21اجتماعي

جلوگیری از ورود 3000 نفر به شهرستان مهران


فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به جلوگیری از ورود سه هزار نفر به شهرستان مهران، گفت: بیش از 850 خودرو به استان های محل سکونت خود عودت داده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار دلاور القاصی مهر ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از عودت بیش از سه هزار نفر از ایلام به استان های مبدأ خبر داد و اظهار کرد: مهمترین اولویت پلیس، جلوگیری از ورود زائران به محورهای ورودی استان به ویژه شهرستان مهران است.

وی تصریح کرد: با توجه به تصمیمات کشوری، ورود زائران به مرز مهران ممنوع بوده و پلیس از ورود زوار عزیز به پایانه مرزی مهران ششهرستان مهران ممانعت می کند.

وی با بیان اینکه سلامت مردم برای پلیس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: هشت ایستگاه کنترلی ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی مستقر، و به هیچ وجه اجازه تردد به زائران به سمت پایانه مرزی مهران داده نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه تاکنون سه هزار زائر حتی با داشتن ویزا به استان های مبدأ عودت داده شدند، تصریح کرد: در روزهای گذشته افرادی بودند که بدون توجه به توصیه های پلیس و مسئولان کشور، به استان ایلام مراجعه کردند که از ورود آنها به مرز مهران جلوگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه، ورودی های استان ایلام خصوصاً شهر مهران به شدت تحت کنترل پلیس است، گفت: تاکنون بیش از 850 خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ورود 3000 نفر به شهرستان مهران

جلوگیری از ورود 3000 نفر به شهرستان مهران