مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-21اقتصادي

برای اعتراض به قبوض نجومی برق چه باید کرد؟


هرکسی که تردیدی در میزان مصرف خود دارد می تواند در سامانه برق من در بخش بازرسی کنترل درخواست خود را ثبت کند، پس از درخواست مشترک بررسی به طور کامل صورت می گیرد و اگر اشتباهی صورت گرفته باشد برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مدتی است که قبوض نجومی مهمان ناخوانده سبد برخی از خانواده ها شده است که علت آن نیز از سوی صنعت برق، مصرف بالای مشترکان به دلیل افزایش دمای هوا اعلام می شود؛ با این حال اگر مشترکان ابهامی در قبوض خود می بینند می توانند اعتراض خود را از طریق سامانه برق من اعلام کنند.

با بررسی قبض های صادرشده امسال در شرکت توانیر مشخص شده که حدود 82 درصد (25 میلیون مشترک) کمتر از الگوی تعیین شده (در مناطق معتدل 300 کیلووات ساعت) مصرف برق داشته اند؛ برای این گروه از مشترکان فقط 7 درصد افزایش سالانه بر اساس مصوبه دولت اعمال شده که قبض برق عمده این مشترکان رقم بسیار پایینی است.

حدود 15 درصد مشترکان، مابین الگوی تعیین شده تا دو برابر الگو مصرف داشته اند، برای این دسته از مشترکان علاوه بر افزایش سالانه 7 درصد تعرفه، مشمول 16 درصد افزایش به دلیل مصرف بالاتر از الگو شده اند و در مجموع 23 درصد افزایش تعرفه در قبض آن ها اعمال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اعتراض به قبوض نجومی برق چه باید کرد؟

برای اعتراض به قبوض نجومی برق چه باید کرد؟