مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-21ورزشي

رشته های ورزشی اعزامی ایران به یونیورسیاد 2021 چین


رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی  از اعزام دانشجویان ایرانی در شش رشته ورزشی به سی و یکمین دوره مسابقات تابستانی دانشجویان جهان خبر داد.

- رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی  از اعزام دانشجویان ایرانی در شش رشته ورزشی به سی و یکمین دوره مسابقات تابستانی دانشجویان جهان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی بشیریان در آیین بزرگداشت روز بین المللی ورزش دانشگاهی در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: در سال جاری به همین مناسبت در 10 استان کشور برنامه بزرگداشت برگزار می شود و صدور پیام تبریک توسط وزرای علوم، ورزش و نیز ریاست کمیته ملی المپیک نشان دهنده اهمیت این رخداد در کشور است.

وی به حضور ایران در رویدادهای مهم بین المللی ورزشی اشاره کرد و گفت: در آخرین دوره یونیورسیاد دانشجویی رتبه نهم را کسب کردیم و در دوره پیش رو سعی داریم این جایگاه را حفظ یا ارتقا بخشیم.

رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با بیان اینکه بر اساس تصمیم هیئت رییسه این فدراسیون تصمیم بر این شده برای یونیورسیاد سال آینده در شش رشته ورزشی اعزام دانشجو صورت گیرد، گفت: به زودی مسابقات استانی در این شش رشته ورزشی آغاز می شود تا دانشجویان مرد و زن برگزیده مرحله استانی، وارد مسابقات انتخابی بهمن و اسفند جاری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های ورزشی اعزامی ایران به یونیورسیاد 2021 چین

رشته های ورزشی اعزامی ایران به یونیورسیاد 2021 چین