مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-21اجتماعي

طرح لایه روبی معابری شهری در بوشهر اجرا شد/ جلوگیری از وقوع سیلاب


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر از اجرای طرح پاک سازی و لایه روبی معابری شهری در نقاط مختلف شهر بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، الله یار گرشاسبی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: انتظار می رود همه شهروندان مسئولیت پذیر باشند و از رهاسازی پسماندهای خانگی و نخاله های ساختمانی در کانال های آب های سطحی پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه رهاسازی پسماند و نخاله باعث آب گرفتگی و ایجاد بوی نامطبوع می شود افزود: گرفتگی کانال های آب های سطحی با ایجاد بوی نامطبوع در فصول گرم سال و فضایی برای تکثیر حشرات به انتشار عوامل مولد بیماری کمک می کند.

گرشاسبی بیان کرد: اگر چه شاهد وجود حداکثری از شهروندان مسئول در حوزه جداسازی پسماندهای خانگی و بسته بندی صحیح و اصولی در بندر بوشهر هستیم اما در پاره ای از مواقع، رعایت نکردن نظافت توسط محدودی از شهروندان سبب آب گرفتگی در کانال ها و معابر شهری می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر بیان کرد: هر چند سازمان هواشناسی پاییزی کم بارش برای بوشهر پیش بینی کرده اما برای پیشگیری از هر گونه آب گرفتگی احتمالی کار پاک سازی و لایه روبی معابر شهری در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح لایه روبی معابری شهری در بوشهر اجرا شد/ جلوگیری از وقوع سیلاب

طرح لایه روبی معابری شهری در بوشهر اجرا شد/ جلوگیری از وقوع سیلاب