مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-21بين الملل

اهتزاز پرچم سوریه در شهر طفس در حومه درعا


همزمان با تسلیم شدن صدها تن از شبه نظامیان مخالف سوری و استقرار نظامیان ارتش در مناطقی در حومه غربی درعا، پرچم سوریه بر فراز شهر طفس برافراشته شد.

- همزمان با تسلیم شدن صدها تن از شبه نظامیان مخالف سوری و استقرار نظامیان ارتش در مناطقی در حومه غربی درعا، پرچم سوریه بر فراز شهر طفس برافراشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، در حالی که ارتش سوریه برای تثبیت پایگاه های خود و اجرای عملیات های بازرسی، نیروهایش را در محله های شهر طفس واقع در حومه غربی درعا مستقر می کند، یک منبع امنیتی اظهار کرد: به وضعیت حدود 1350 چهره تحت تعقیب در درعا رسیدگی شد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد: با استقبال گسترده ساکنان شهر طفس از بازگشت نیروهای ارتش سوریه به این منطقه، پرچم سوریه بر فراز ساختمان پلیس این شهر برافراشته شد.

ضرار مجحم الدندل، رییس پلیس استان درعا اظهار کرد: مرکز پلیس طقس فعالیت های معمول خود را ازسرخواهد گرفت، ادارات خدماتی نیز برای خدمات رسانی همانند گذشته به شهروندان بازخواهند گشت.

رییس پلیس استان درعا در ادامه تاکید کرد: بازگشت امنیت و ثبات به شهر به لطف همکاری گسترده مقامات دولتی و چهره های برجسته طفس و پشتیبانی ارتش سوریه محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتزاز پرچم سوریه در شهر طفس در حومه درعا

اهتزاز پرچم سوریه در شهر طفس در حومه درعا