مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-21پزشكي

حضور نوجوانان در شبکه های اجتماعی 4 برابر شده است/به زودی سرماخوردگی روانی می آید


در گزارشی که به رسانه ها درز کرده، عنوان شده که استفاده مداوم از شبکه اجتماعی اینستاگرام بر سلامت روحی میان دختران نوجوان، تأثیر می گذارد.

- در گزارشی که به رسانه ها درز کرده، عنوان شده که استفاده مداوم از شبکه اجتماعی اینستاگرام بر سلامت روحی میان دختران نوجوان، تأثیر می گذارد.

همشهری در گزارشی به قلم نیما شایان به اثرات گسترش دسترسی کودکان و نوجوانان به ابزارهای هوشمند و شبکه های اجتماعی مجازی در دوره کرونا پرداخت و نوشت: در روزهایی که هنوز بر سر حضوری یا مجازی بودن آموزش در مدارس و دانشگاه ها تصمیم قاطعی گرفته نشده، انتشار یک گزارش از تأثیرات مخرب شبکه های اجتماعی روی نوجوانان، نوع دیگری از پیامدهای پاندمی کرونا را برجسته کرده است.

در شرایطی که تا پیش از آغاز کرونا، بسیاری از خانواده ها- چه در ایران و چه در سایر کشورها- قواعد سختگیرانه ای را برای استفاده کودکان و نوجوانان از اینترنت و گوشی هوشمند داشتند، بروز کرونا و ضرورت آموزش مجازی، روال موجود در این مسئله را دستخوش تغییر کرد و زمینه دسترسی گسترده کودکان و نوجوانان به گوشی های هوشمند، اینترنت و شبکه های اجتماعی را به وجود آورد.

با استمرار همه گیری کرونا، حالا بسیاری از صاحب نظران و کارشناسان نسبت به پیامدهای دسترسی بی ضابطه کودکان و نوجوانان به اینترنت و شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نوجوانان در شبکه های اجتماعی 4 برابر شده است/به زودی سرماخوردگی روانی می آید

حضور نوجوانان در شبکه های اجتماعی 4 برابر شده است/به زودی سرماخوردگی روانی می آید