مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-21سياسي

آغاز دوره آموزش مجازی زبان فارسی در ژاپن


در ادامه برگزاری سلسله دوره های آموزشی زبان و ادبیات فارسی و با وجود شرایط کرونایی، دوره آموزش مجازی و برخط از سوی رایزنی فرهنگی و نماینده بنیاد سعدی در ژاپن آغاز شد.

- در ادامه برگزاری سلسله دوره های آموزشی زبان و ادبیات فارسی و با وجود شرایط کرونایی، دوره آموزش مجازی و برخط از سوی رایزنی فرهنگی و نماینده بنیاد سعدی در ژاپن آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، هجدهمین دوره (پنجمین دوره مجازی) کلاس های آموزشی ویژه بزرگسالان، با حضور 113 نفر از علاقه مندان فارسی آموز برای ترم جدید آغاز شد و از هفته گذشته نیز دومین دوره مجازی آموزش ویژه کودکان با حضور 11 نفر از کودکان ایرانی – ژاپنی و همچنین افغانستانی برپا شد.

در دوره جدید آموزش مجازی زبان فارسی با توجه به زمینه ها و اطلاع رسانی انجام شده علاوه بر توکیو، مخاطبانی از استان های دیگر همچون کیوتو، اوساکا، هیروشیما، چیبا، هوکایدو، اوکیناوا، سایتاما، هیوگو، شیگا، میاگی، ایباراکی، نارا، کوبه، یاماگاتا، کاناگاوا، کاگوشیما، توچیگی، فوکویی و … ثبت نام کردند که در 17 کلاس همزمان و هفتگی به صورت سطح بندی شده به همراه منابع درسی بنیاد سعدی آموزش های لازم را دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوره آموزش مجازی زبان فارسی در ژاپن

آغاز دوره آموزش مجازی زبان فارسی در ژاپن