مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-21سياسي

برخورد جدی با گروهک هایی که امنیت منطقه را تهدید کنند


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور مستقر در آذربایجان غربی گفت: به تمامی گروهک ها اعلام می کنیم که هرکس امنیت منطقه را تهدید کند، - ارومیه- ایرنا- فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور مستقر در آذربایجان غربی گفت: به تمامی گروهک ها اعلام می کنیم که هرکس امنیت منطقه را تهدید کند، با آنها برخورد خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدتقی اوصانلو پیش از ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه با اشاره به شناسایی کامل همه گروهک های تروریستی معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ظهار کرد: اگر لازم باشد، مقرهای این اشرار را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سال 1359 قرار ندارد که در تهیه سیم خاردار و تجهیزات نظامی مشکل داشته باشد، امروز به شکر خداوند نیروهای مسلح در توان بسیار عالی قرار دارند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب کشور بیان کرد: این اقتدار در نیروهای مسلح را مکتب عاشورایی به ما یاد داده است و مقام معظم رهبری در طول تاریخ ما را هدایت کردند و امروز جزو کشورهای مطرح در سطح بین المللی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با گروهک هایی که امنیت منطقه را تهدید کنند

برخورد جدی با گروهک هایی که امنیت منطقه را تهدید کنند