مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-21سياسي

دفاع مقدس نماد ایستادگی ملت غیور و سلحشور ایران است


استاندار گیلان، دفاع مقدس را نماد ایستادگی ملت غیور و سلحشور ایران خواند و گفت: قدرت دفاعی ما، نمادی از تحکیم عزت و صلح به شمار می آید.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، دفاع مقدس را نماد ایستادگی ملت غیور و سلحشور ایران خواند و گفت: قدرت دفاعی ما، نمادی از تحکیم عزت و صلح به شمار می آید.

ارسلان زارع در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که در سالن اجتماعات شهدای ناجای رشت برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهیدان والامقام در آستانه چهل ویکمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی اظهار کرد: دفاع مقدس، واژه ای است در قاموس ایستادگی یک ملت غیور و سلحشور و البته فصلی از فصول تاریخ کشورمان که در آن مردم با درک شرایط سیاسی و اجتماعی؛ عزت و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشید.

وی دوران هشت سال دفاع مقدس را آیینه تمام نمای ایثارگری ، فداکاری و رشادت های رزمندگانی خواند و گفت: اینان به معنای واقعی لشکر مخلص خدا بودند و هر چه داشتند در راه اسلام و میهن خود تقدیم کردند و نیروهای مسلح و قدرت دفاعی ما نیز همواره نمادی از تحکیم عزت و صلح در این سرزمین بوده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه همه شهدا با وجود کشش های دنیوی؛ پاکی و عهد با خداوند را ترجیح دادند، چنین ارزش هایی را مختص مردان خدا عنوان و اضافه کرد: معتقدم به همان اندازه که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس نماد ایستادگی ملت غیور و سلحشور ایران است

دفاع مقدس نماد ایستادگی ملت غیور و سلحشور ایران است