مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-21اقتصادي

310 هنرمند صنایع دستی کرمان برای دریافت تسهیلات مشاغل خرد معرفی شدند


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از معرفی 310 هنرمند و صنعتگر صنایع دستی این استان برای دریافت تسهیلات خرد خانگی خبر داد.

- کاظم حسین زاده امروز 30 شهریورماه با اشاره به اینکه این تسهیلات برای ایجاد 12 هزار شغل از محل اعتبارات معین های اقتصادی استان کرمان اعطا می شود، اظهار کرد: در حال حاضر مجری این طرح اتاق بازرگانی استان است.

وی افزود: حداکثر سهمیه اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان برای دریافت تسهیلات 200 هنرمند بود که 310 نفر معرفی شده و امیدواریم با توجه به حضور بالای هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی در استان کرمان برای طرح های بعدی این سهمیه افزایش قابل قبولی داشته باشد.

حسین زاده بیان کرد: این تسهیلات به رشته های بومی و شاخص صنایع دستی اختصاص می یاید و در حال حاضر 300 هنرمند و صنعتگر دیگر برای دریافت تسهیلات متقاضی هستند.

معاون میراث فرهنگی استان کرمان خاطرنشان کرد: هنرمندان پس از ثبت نام در سامانه مورد نظر و دریافت پیامک از طریق این سامانه برای نهایی کردن مشخصات خود به دفاتر پیشخوان مراجعه می کنند و سپس بانک رسالت با بررسی طرح ها، متناسب با آنها تسهیلات اعطا می کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

310 هنرمند صنایع دستی کرمان برای دریافت تسهیلات مشاغل خرد معرفی شدند

310 هنرمند صنایع دستی کرمان برای دریافت تسهیلات مشاغل خرد معرفی شدند