مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-21اقتصادي

کمک خیران تهرانی برای حمایت از مددجویان بهزیستی؛ از ودیعه مسکن تا جهیزیه


مدیر بهزیستی شهر تهران اعلام کرد که طی 6 ماه گذشته خیرین تهرانی بیش از 64 میلیارد تومان برای حمایت از جامعه هدف بهزیستی کمک کردند.

- کمک خیران تهرانی برای حمایت از مددجویان بهزیستی؛ از ودیعه مسکن تا جهیزیه مدیر بهزیستی شهر تهران اعلام کرد که طی 6 ماه گذشته خیرین تهرانی بیش از 64 میلیارد تومان برای حمایت از جامعه هدف بهزیستی کمک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید آرام در جلسه شورای مشارکت های مردمی شهر تهران اظهار کرد: آنچه به عنوان مشارکت های مردمی در سازمان بهزیستی جمع آوری و هزینه می شود با هماهنگی و سیاست گذاری شورای مشارکت های بهزیستی که مسئولیت آن با فرمانداری است، صورت می گیرد.

مدیر بهزیستی شهر تهران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقدامات بهزیستی در حوزه مشارکت ها طی 6 ماه نخست امسال گفت: کمک هایی که برای سازمان صورت گرفته است در دو قالب مراکز غیردولتی و دولتی انجام شده است.

مراکز غیردولتی شامل موسسات خیریه و ان جی اوها و تشکل های مردم نهاد است که با استفاده از ظرفیت های مردمی، کمک ها را جمع آوری کردند.

وی افزود: یکی از مهمترین کارهایی که در دوران کرونا مد نظر بود برگزاری برنامه های آموزشی در حوزه های مختلف اعم از آموزش مهارت های زندگی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک خیران تهرانی برای حمایت از مددجویان بهزیستی؛ از ودیعه مسکن تا جهیزیه

کمک خیران تهرانی برای حمایت از مددجویان بهزیستی؛ از ودیعه مسکن تا جهیزیه