مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-21اقتصادي

جمع آوری پوشاک قاچاق در 7 استان از امروز


عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از آغاز طرح مقابله با قاچاق پوشاک در سطح عرضه در هفت استان تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، - عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از آغاز طرح مقابله با قاچاق پوشاک در سطح عرضه در هفت استان تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، فارس و مازندران از امروز خبر داد.

مجید افتخاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 1397 قول داده بود با قاچاق محرز برخورد کند و در نامه به مراکز تجاری هم وعده برخورد با محرزها را داده بود.

اما به گفته وی در لیست ستاد از از برندهای محرز قاچاق شائبه وجود داشت، به طوری که یک برند ایرانی در آن درج شده بود و یک یا چند برند متخلف هم ذکر نشده بود.

در نهایت قرار شد ستاد لیست را به روز کند.

مسئله دیگر این بود که گفته می شد بازیگران اصلی صحنه واردات در لیست ستاد نیستند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک درباره طرح جدید ستاد برای مقابله با قاچاق پوشاک گفت: ستاد قبلا اعلام کرده بود تا پایان تیرماه باید برندهای محرز قاچاق جمع آوری شوند، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران معتقد است که برخوردها با فروشندگان کالای قاچاق در سال جاری به صورت جدی انجام نشده و شاهد آن هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری پوشاک قاچاق در 7 استان از امروز

جمع آوری پوشاک قاچاق در 7 استان از امروز