مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-21اقتصادي

یک سوم واریز وجه مسکن اقدام ملی کشور؛ سهم زنجانی ها


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: زنجانی ها 909 میلیارد تومان معادل یک سوم کل کشور برای طرح اقدام ملی مسکن پول واریز کردند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: زنجانی ها 909 میلیارد تومان معادل یک سوم کل کشور برای طرح اقدام ملی مسکن پول واریز کردند.

مسعود بیات منش ظهر امروز (30 شهریورماه) در جلسه شورای مسکن اظهار کرد: قانون جهش تولید مسکن ابلاغ و ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن در کشور تصویب شده است که استان زنجان نیز در این راستا برنامه های خود را اجرا می کند.

29 هزار و 432 نفر از استان زنجان متقاضی دریافت مسکن در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن بودند که از بین آن ها بیش از 14 هزار نفر تایید نهایی شدند.

وی تعداد متقاضیان انصرافی در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در سطح استان را 1854 نفر برشمرد و افزود: درخواست 12 هزار و 546 نفر نیز رد و حذف شدند و تاکنون 13 هزار و 371 نفر افتتاح حساب کردند و تعداد متقاضیان دارای واریزی، 13 هزار و 355 نفر هستند.

همچنین برای 13 هزار و 338 متقاضی پروژه تعریف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در مورد کمبود زمین برای برخی از پروژه ها تصریح کرد: در شهرستان خرم دره از بنیاد مستضعفان زمین گرفتیم که مقدمات تحویل انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم واریز وجه مسکن اقدام ملی کشور؛ سهم زنجانی ها

یک سوم واریز وجه مسکن اقدام ملی کشور؛ سهم زنجانی ها