مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-21اقتصادي

گل هایی که اشتغال می آفرینند/ یک دورهمی شغلی با رایحه گل رز


به مهمانی همهمه عطر و رنگ دعوت شدیم تا از نزدیک ترین فاصله، شاهد رویش گل رز شاخه بریده و هدیه اشتغالش باشیم؛ گلخانه سینا رز در 15 هزار متر مربع و دو سالن کشت برای بانوان متخصص و تحصیلکرده رشته کشاورزی اشتغالزایی کرده و پلی شده بین صنعت و دانشگاه.

- خبرگزاری فارس- همدان، به مهمانی همهمه عطر و رنگ دعوت شدیم تا از نزدیک ترین فاصله شاهد رویش گل رز شاخه بریده و هدیه اشتغالش باشیم.

گلخانه سینا رز در مساحتی بالغ بر 15 هزار متر مربع و متشکل از دو سالن کشت، محوطه کارگاهی، سردخانه نگهداری گل و اتاق بسته بندی پلی شده بین دانشگاه و صنعت.

در این مجموعه مساحتی بالغ بر 8 هزار هکتار به صورت اختصاصی گل رز کشت و سالانه بیش از 800 هزار شاخه گل تولید می شود، 60 هزار پایه گل در این گلخانه کاشته شده و با 9 رنگ مختلف گل برداشت و به بازارهای کشور از جمله تهران و اصفهان عرضه می شود.

گلخانه سینا رز اشتغال را به فارغ التحصیلان رشته کشاورزی هدیه داده تا جایی که تمام افراد مشغول در این مجموعه تحصیلات عالی دارند و به صورت تخصصی گلخانه رز شاخه بریده را اداره می کنند.

مدیر این گلخانه با بیان اینکه پایه گل های این مجموعه هلندی است گفت: فعالیت این گلخانه و کشت گل رز از بهمن سال 98 آغاز و برای 20 نفر متخصص اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل هایی که اشتغال می آفرینند/ یک دورهمی شغلی با رایحه گل رز

گل هایی که اشتغال می آفرینند/ یک دورهمی شغلی با رایحه گل رز