مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-21سياسي

مسابقه کتابخوانی میثاق نامه مکتب حاج قاسم برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی «میثاق نامه مکتب حاج قاسم» همزمان با ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.

- قزوین-مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی میثاق نامه مکتب حاج قاسم همزمان با ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ محمد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ایام دفاع مقدس صرفاً یک امتداد زمانی نیست، همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند این دوران گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند و آن را استخراج، مصرف و سرمایه گذاری کند.

کشاورز با اشاره به نقش آفرینی و ایثارگری فرماندهان و رزمندگان در آن دوران و عرصه های جهاد و مقاومت تصریح کرد: شهید سلیمانی یک فرمانده جنگاورِ مسلّط بر عرصهٔ نظامی و درعین حال به شدّت مراقب حدود شرعی بود که این مسئله در وصیت نامه ایشان متبلور است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف تبیین نقش بصیرت و مقاومت با بهره گیری از فرهنگ عاشورایی در ثبات روزافزون جمهوری اسلامی ایران، مسابقه کتابخوانی میثاق نامه مکتب حاج قاسم ویژه اصحاب رسانه استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتابخوانی میثاق نامه مکتب حاج قاسم برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی میثاق نامه مکتب حاج قاسم برگزار می شود