مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-21سياسي

دهیاران و شوراها در اجرای واکسیناسیون روستاییان گناوه همکاری کنند


رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: برای دسترسی به پوشش مطلوب واکسیناسیون جمعیت هدف در روستا ها، به حمایت و همراهی دهیاران، شوراها، بسیج و نیروهای مردمی برای ترغیب مردم نیازمندیم.

- عصمت حیدری در بازدید و بررسی مسائل و موانع واکسیناسیون در روستاهای بخش مرکزی و بندر ریگ شهرستان گناوه در گفتگو با و از دست دادن عزیزانمان نباشیم باید پوشش واکسیناسیون به حد مطلوبی برسد.

رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه با اشاره به توان بالای نیروهای بسیجی اظهار داشت: مشارکت نیروهای بسیج در امر دعوت مردم به دریافت واکسن در کنار ظرفیت دهیاری و شوراها می تواند روند رسیدن به شاخص واکسیناسیون مطلوب در روستاها را تسریع کند.

وی بیان داشت: شبکه بهداشت و درمان در حال حاضر واکسیناسیون در مناطق روستایی را با استقرار تیم هایی در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی، خانه های بهداشت و بر حسب نیاز در برخی از مساجد و حسینیه های روستایی به صورت تیم های سیار با حضور پزشک و اورژانس انجام می دهد تا هر چه زودتر به پوشش مطلوب در این شاخص دست یابیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: بهترین واکسن، در دسترس ترین واکسن است و از مردم درخواست می شود در اولین فرصت جهت دریافت واکسن خود طبق برنامه های زمان بندی شده که روزانه اطلاع رسانی می شود، به مراکز واکسیناسیون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران و شوراها در اجرای واکسیناسیون روستاییان گناوه همکاری کنند

دهیاران و شوراها در اجرای واکسیناسیون روستاییان گناوه همکاری کنند