مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-21اجتماعي

مازندران در تامین معلمان مدارس کمترین چالش را دارد


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه دارای کمترین چالش در زمینه نیروی انسانی هستیم، گفت: برنامه ریزی لازم برای بازگشایی تدریجی و ایمن مدارس شده است.

- ، علی دهقان ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران درباره واکسیناسیون دانش آموزان با بیان اینکه سامانه سلامت برای ثبت نامه دانش آموزان پایه دوازدهم باز است، افزود: پس از ثبت نام پیامک برای تزریق واکسن دانش آموزان ارسال می شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری دارای کمترین چالش در زمینه تأمین نیروی انسانی هستیم، از تخصیص 138 هزار ساعت حق التدریس و جذب نیروهای خرید خدمات خبر داد و گفت: امسال مشکلی در زمینه نیروی انسانی نداریم.

وی شمار همکاران بازنشسته آموزش و پرورش را چهار هزار نفر ذکر کرد و گفت: استمرار خدمت توسط برخی از همکاران همچنان ادامه دارد.

دهقان با بیان اینکه طبق اظهار نظر صاحبنظران فرزندان از نظر سلامت روان، رشد و بلوغ اجتماعی در معرض تهدید هستند، افزود: طبق رویکرد جهانی باید دانش آموزان به عرصه تعلیم و تربیت و مدارس برگردند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: تا زمانی که در زمینه سلامت دانش آموزان مطمئن نشویم مدارس را بازگشایی نخواهیم کرد و سیاست سازمان، بازگشایی تدریجی، ایمن و آرام مدارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران در تامین معلمان مدارس کمترین چالش را دارد

مازندران در تامین معلمان مدارس کمترین چالش را دارد