مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-21بين الملل

ورود نیروهای ارتش سوریه به یک شهرک جدید در استان درعا


ارتش سوریه در راستای بسط سیطره خود بر استان درعا وارد شهرک جدید در این استان که تحت کنترل گروههای مسلح بود، شده است.

- به نقل از المرصد، منابع سوری اعلام کردند که ارتش سوریه در راستای بسط سیطره خود بر استان درعا وارد شهرک جدید در این استان که تحت کنترل گروههای مسلح بود، شده است.

بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه به همراه نیروهای امنیتی و پلیس نظامی روسیه وارد شهرک تل شهاب در حومه غربی درعا شده است و در یکی از مدارس این شهرک مرکز حل و فصل برای رسیدگی به وضعیت شماری از افراد مسلح و تحت تعقیب، دایر کرده است.

این در حالی است که خبرنگار سانا چند روز قبل از روند رسیدگی به وضعیت شماری از افراد مسلح و تحت تعقیب و تحویل سلاح به ارتش سوریه در شهر طفس در حومه شمالی غربی درعا براساس توافق حل و فصل طراحی شده توسط دولت سوریه خبر داده بود.

گفتنی است که چند روز قبل هم منابع خبری از ورود برخی واحدهای ارتش و نیروهای امنیتی سوریه به منطقه المزیریب در غرب درعا در جنوب سوریه خبر داده بودند و اینکه همزمان با ورود این نیروها به المزیریب، مرکزی نیز برای رسیدگی به اوضاع افراد تحت تعقیب و تحویل سلاح های آن ها ایجاد شد.

منابع امنیتی پیش بینی کرده بودند که توافق های مشابهی به دست بیاید و طی آن ارتش سوریه ظرف روزهای آینده وارد مناطق دیگر از قبیل تل شهاب، طف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود نیروهای ارتش سوریه به یک شهرک جدید در استان درعا

ورود نیروهای ارتش سوریه به یک شهرک جدید در استان درعا